Veelgestelde vragen

Wat is de levertijd?
De levertijd verschilt per product. Je vind de levertijd in de omschrijving bij de producten.

Indien op voorraad wordt je bestelling binnen 1-2 werkdagen verstuurd. Als een product onverhoopt is uitverkocht ontvang je daarvan bericht.

Ik heb een bestelling geplaatst maar ik heb geen bevestiging per email ontvangen
1. Kijk of de bevestiging in de spam folder zit.
2. Zo niet, stuur ons een email en je ontvangt de bevestiging alsnog.

Moet ik een account aanmaken om te bestellen?
Nee, je kunt zonder account bestellen. Het aanmaken van een account is vrijwillig en bijvoorbeeld handig voor als je je adresgegevens wilt bewaren voor eventuele volgende bestellingen.

Kan ik mijn bestelling ook afhalen?
Ja, je kunt je bestelling op afspraak afhalen bij ons magazijn of kantooradres in Eindhoven. Stuur direct na het voltooien van de bestelling een email naar info@dekussenwinkel.nl ovv van je bestelnummer en wij nemen contact met je op voor een afspraak.

Hoe kan ik betalen?
Je kunt veilig afrekenen met de meest gangbare betaalmethodes. Betaal je liever via een bankoverschrijving, dat kan natuurlijk ook. Houd er wel rekening mee dat dan de levertijd iets langer kan zijn.

Kan ik een product terugsturen of ruilen?
Ja, je mag een product zonder opgaaf van reden binnen 30 dagen na ontvangst terugsturen.

Kan ik een product naar het buitenland laten sturen?
Ja, we versturen wereldwijd. Zie voor een landenoverzicht de pagina Verzending & Retour.

Mijn vraag staat er niet bij
Kijk of je de informatie kunt vinden op de pagina’s Algemene Voorwaarden of Verzending & Retour.

Ik kan het antwoord niet vinden
Neem gerust contact op met de klantenservice:
Email: info@dekussenwinkel.nl (7 dagen per week een antwoord binnen 24 uur)
WhatsApp: +31 647 499 501
Telefoon: +31 40 2445188 (ma-vr van 8.00-18.00)

We staan klaar om je te helpen!